Cykelförråd

Hur kommer cykelförråden vid S:t Torgils se ut? Kommer de att finnas i själva huskroppen eller bygger man nya fristående? Hur kommer tillträdet till förråden vara, dvs kommer vem som helst att kunna komma in där med nyckel eller finns det planer på säkrare cykelförråd? Och hur är tillgängligheten vid cykelförråden om man har lastcykel eller cykelvagn?
Annika Markusbacka

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Tack för ditt mail! Cykelförråd kommer finnas i den befintliga byggnaden och ingång blir enklast från innergården i bottenplan. Samtliga portar in i byggnaden är låsta och enbart hyresgäster har tillträde med sin kombinerade nyckel och tagg.

    Det är ett stort cykelrum med flertalet cykelställ så jag kan bara hoppas att det kommer finnas ytor över.

    Ha en fin dag!
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare