Byte av golv i vardagsrum

Hej! Jag har möjlighet att få mitt vardagsrumsgolv upprustat. Nu har jag ett fiskbensmönstrat parkettgolv och jag undrar om det går att slipa upp det golvet och lacka istället för att byta ut helt? För jag antar att det blir bytt till nåt billigt klickgolv eller plastmatta?
P. Ivarsson

Kommentarer

  • Hej
    Om det är dags för att få sitt parkettgolv upprustat, så försöker vi alltid att slipa det först. Om inte det går så läggs ett nytt träparkettgolv in.

    med vänlig hälsning
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare