Byte av fönster

När ska ni byta fönster och balkongdörrar på Franzéns väg? De står på gräsmattan men inte fått information om när dom kommer och fixar allt.
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Tack för att du hör av dig till oss!

    Dem har börjat montera fönster på Franzéns Väg 10 A och kommer att montera fönster under ca elva veckor framåt. Så beroende på vilken adress du bor på så ligger det inom det spannet. Franzéns väg 10 A-B kommer göras under v. 33-35 och sedan rör man sig vidare mot Franzéns väg 12 A-B mellan v.35-38 och sedan Andréns väg 32-38 mellan v.38-43.

    Vi kommer avisera i din brevlåda innan vi behöver tillgång till just din lägenhet.

    /Francisco Oliver
    Francisco Oliver