Byta huvudsökande

Jag åke Larsson är huvus sökande och min fru medsökande och vi skulle vilja byta plats då min fru är duktigare med att gå in och söka. Jag måste ha hjälp annars. Skulle ni kunna hjälpa oss med det?
Åke Larsson

Kommentarer

  • Hej!

    Båda är medsökande till varandra och då spelar det ingen roll vem av er som söker.

    Med vänlig hälsning

    Birgitta Johansson Ellbén
  • Min fru kan ju inte gå in och söka lägenheter. Hon har försökt flera gånger och vi vill byta, får vi inte det?
    Åke Larsson
  • Ring gärna vår kundtjänst så kan vi hjälpa er.

    Med vänliga hälsningar
    Birgitta Johansson Ellbén