Bokning av tvättstuga

När kan det bli aktuellt att kunna boka tvättstugan via webben "Mina sidor"?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har detta ärende under utredning och hoppas finna en lösning så snart som möjligt. När detta möjliggjorts kommer detta att stå som en nyhet på hemsidan, så håll utkik där!
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Varför kan jag inte längre boka tvättstuga på webben. Varför står det att det kommer den 31 okt 2018. Nu har vi jan 2020 och jag har bokat tvättstugan flera gånger tidigare.
  • Hej!

    Det ska fungera att boka tid på webben.
    Hör av dig igen om du fortfarande har problem att boka.

    Helena Lundgren Kundtjänst/reception