Boka tvättstugan

Hej. har upptäckt att det inte går att boka tvättstugan på MINA SIDOR.
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Är det fortsatt problem för dig att boka tid, eller har det löst sig?
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej. På den gamla Mina Sidor kunde man boka med på den nya sidan hittar jag inte vart man kan boka eller måste man gå till tvättstugan och boka där?
    Patrik
  • Hej
    Du kan boka tvättid på den nya sidan också. Finns under fliken snabbfunktioner och i menylistan till vänster, när du är inloggad.
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare