Boka en tid

Hej!

Idag pratade jag med er om felanmälan som jag har gjort och ni sa till mig att jag måste boka en tid med er via webben men jag inte kan se vart ska jag boka den på mina sidor då tänkte jag kontakta er igen fråga om hjälpen.

Mvh
Lobela
LOBELA BWANDE

Kommentarer

  • Hej,

    Du loggar in på Kumlabostader.se och klickar sedan mina sidor. Där hittar du längst ner i menyn FELANMÄLAN KUMLA BOSTÄDER, där lägger du in vad som ska felanmälas.

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd