Besiktning

Hej!

Jag har sagt upp min lägenhet på S:t Torgils väg och är lite osäker på vad som gäller vid slutbesiktningen. Behöver jag också ha en förbesiktning?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Det är obligatoriskt att ha både en förbesiktning och en slutbesiktning. Tid bokar du via kundtjänst, tel 019-58 88 00.

    Vid slutbesiktning ska lägenheten vara tom. Lägenheten ska städas dvs alla golv ska dammsugas och moppas. Badrum och kök ska rengöras.

    På S:t Torgils väg 5 - 9 ska fönstren putsas på insidan.

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare