Barnvagn i trappuppgången

Hejsan!
Finns det möjlighet att ha barnvagn vid trappuppgången?
Det jag har förstått så vill ni inte ha cyklar m.m pga städning. Förståligt!
Men om det är en specifik dag kan man väl kunna ta undan men i övrigt ha den där nere. Underlättar så mycket!

Kommentarer

  • Hej Najda.
    Ställ inget brännbart i trapphuset
    Trapphusen är en viktig utrymningsväg. En brand där kan få svåra konsekvenser. Därför måste det hållas rent från brännbart material som tidningar, kartonger och barnvagnar. Man får ta med barnvagnen in i lägenheten eller om det finns barnvagnsrum i den fastigheten man bor i.

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare