Badkar

Hej
Vi bor på korstagatan 17d
Frågan är om man kan få ett mindre badkar å sen om man kan duscha på golvet
För min sambo har en ryggskada å det är jobbigt för henne att kliva ur å i. Och våran dotter

Mvh
Nicklas Johansson

Kommentarer

  • Hej Nicklas.
    Tack för ditt mail.
    Badkaret som finns i lägenheten när man flyttar in ska finnas på plats den dagen man eventuellt flyttar ut. Vill man byta eller ta bort badkaret så får man förvara originalbadkaret i sitt förråd. Man kan alltså ta bort badkaret och bara använda det som duschutrymme.
    Ha en fortsatt bra dag
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare