3:a

Hej. Hur fungerar ert system. Måste man stå i kö för att få en lägenhet eller kan man tillträda ganska snabbt? Mvh Maria Ström
Maria Ström

Kommentarer

  • Hej!

    För att söka lägenhet måste man först registrera sig i vår bostadskö. Det gör man via vår hemsida. Därefter samlar man en köpoäng per dag och kan logga in och anmäla intresse för lägenheter under ”lediga objekt”.

    Våra lediga lägenheter publiceras på vår hemsida www.kumlabostader.se.

    Det finns ibland lägenheter som är lediga med snabbt tillträde, och dessa har inte alltid lika många sökande.

    Ha en fin dag!

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare