Vilken form kommer redovisningen att ha?

Jag är intresserad av hur redovisningen kommer att ske?
Jag är mycket inspirerad av kollegial observation som metod: http://www.kb.se/Dokument/Bibliotek/projekt/slutrapporter2011/Slutrapport_hur_gör_jag20110928.pdf

Det är också något som fler bibliotek, i fler sammanhang, skulle kunna dra nytta av för att få perspektiv på sin verksamhet. Kanske ska man försöka ta upp det i sammanband med stärkta bibliotek?

Kommentarer

  • Hej Tommy,
    Det finns ett blankettexempel under bidraget, här som du kan läsa och ta del av.

    Med vänlig hälsning
    Alan