Vi kommer inte att hinna göra vår ansökan pga covid-19. Kan vi få uppskov?

Vi kommer inte att hinna göra vår ansökan till den 3 februari -22 pga covid-19. Kan jag få uppskov ett par veckor?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Hej och tack.
    Vi får en del frågor kring konsekvenser av att många lärare, kontaktpersoner och kulturaktörer är sjuka i corona nu, men vi kan dessvärre inte förlänga ansökningsperioden.

    Kom om möjligt in med en sammanfattade ansökan via onlinetjänsten innan kl 24: 00 den 3 februari och komplettera sedan med fördjupande uppgifter senast den 17 februari. Uppge det diarienummer du fick i bekräftelsen då du sände in ansökan och sänd kompletteringen till skapandeskola@kulturradet.se

    Mvh
    Handläggarna Skapande skola

    Kulturrådet