Musikarrangörer: Var hamnar kostnader för inköpta produktioner?

Hej,
I budgeten skall man ange lönekostnader dels för musiker dels för övriga, men var hamnar kostnader för inköpta produktioner, exempelvis de vi köper in från Musik i Syd?

Kommentarer

  • Hej,
    Kostnader för inköpta länsmusikproduktioner läggs lämpligtvis i fältet för löner/arvoden för musiker, med förtydligande om att den summan avser just köpta länsmusikproduktioner (helt eller delvis) och att de inte vet exakt vad i detta som utgörs av löner till musiker. Men lönekostnader (gager) till musiker återfinns inom den kostnaden till Musik i syd.

    Vänligen,
    Anna