3-årigt verksamhetsbidrag - var beskriver jag andra och tredje året?

Hej!

Om jag har förstått rätt så dans- och cirkusverksamheter kan ansöka för 3-årig verksamhetsbidrag. Var ska jag specificera vilka aktiviteter ska äga rum under det andra och tredje året? Ska man man lägga till en bilaga där man förklarar vilka aktiviteter ägs rum under varje år?

Kommentarer

  • Hej Rut!

    Ja, ansökan om treårigt stöd kan göras inom dans och cirkus.
    Om din ansökan avser en dans/cirkusaktör och du söker för fler år, beskriv 2023 och 2024 års intentioner i bilaga.

    Vänligen,