Vad ska verksamhetsberättelsen innehålla?

Vad ska verksamhetsberättelsen innehålla när det gäller ett Aktiebolag som ansöker om krisstöd för en artist, låtskrivare och producent som bolaget jobbar med?
Bente (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Svaret beror på vilken organisationsform ni har, men generellt är en verksamhetsberättelse en kort summering av verksamhetens aktiviteter under det gångna året. För mer information om vad som förväntas av just er organisationsform, kontakta en revisor.

    Mvh
    Kulturrådet
    (Uppdaterad )