Vem bör få bidrag?

X har tidigare fått rejäla bidrag. Organisationen terroriserar grupper typ Y. Exempelvis saboterade X så att Y:s årsmöte  tvingades inställas med kort varsel. X har också försökt hindra Y att sälja vin via Z. Detta var exempel på en av de organisationer som de attackerat.

Varför inte fråga dem om dessa två exempel innan beviljar stöd framgent?
Björn

Kommentarer

  • Hej!

    Respektive handläggare inom de olika stöden kan svara på hur beredningen av en ansökan ser ut. Generellt handlar det om granskning av ansökan som skickats in samt formella kontroller. Beroende på vilket stöd det rör sig om behandlas ansökan av en referensgrupp med expertis inom konstområdet.

    Om du har frågor om ett specifikt stöd eller mottagare är det bäst att kontakta respektive handläggare. Deras kontaktinformation ligger alltid längst ned på respektive sida.

    Mvh
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.