Varför har vi fått avslag?

Hej!
Vi har fått avslag på ansökan om bidrag. Kan vi få reda på anledningen till detta?

Kommentarer

  • Hej,
    Det är många ansökningar kommer in för varje ansökningsperiod inom varje kulturområde och vi har begränsade medel för att kunna ge bidrag till alla sökande. Just av den anledningen måste Kulturrådet prioritera en del av ansökningar. För mer information kan du kontakta den ansvarige handläggaren.

    Vänliga hälsningar
    Alan
  • Hur tar vi reda på vem som är ansvarig handläggare för vårt ärende?

  • Hej,
    Du hittar uppgifterna för kontakt handläggaren på vår hemsida under det bidrag ni har sökt.

    Vänliga hälsningar
    Alan