Varför har jag inte fått besked trots att beslut fattats?

Varför har jag inte fått besked om min ansökan, trots att beslut fattats?
Kulturrådet (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Beslut skickas till den e-postadress som angetts i ansökan inom en eller ett par dagar efter att beslut har fattats.

    Har du inte fått någon e-post? Kontrollera att din e-postadress är rätt. Detta gör du under Mina kontaktuppgifter i Onlinetjänsten. Prova även att titta i mappen Skräppost i din inkorg.

    Annars ta kontakt med oss via support@kulturradet.se så hjälper vi dig att få tillgång till ditt beslut.

    Vänligen,
    (Uppdaterad )