Var hittar jag mina inloggningsuppgifter?

Jag är på väg att göra en redovisning nu men hittar inte mina inloggningsuppgifter, var hittar jag dem?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Inloggningsuppgifterna skickas till dig via den e-post du anger när du skapar ditt konto. Du kan börja med att söka i din e-post efter mail från Kulturrådet.

    Om det inte fungerar kan du via vår hemsida leta upp ditt användar-ID och generera ett nytt lösenord som skickas till din e-post. Det gör du genom att gå till startsidan för Onlinetjänsten , klicka på "Skapa ett nytt lösenord" och sök på din e-postadress. Klicka på Generera nytt lösenord. Ditt nya lösenord skickas till den e-postadress som registrerats.

    Om du behöver ytterligare hjälp, kontakta oss på support@kulturradet.se.

    Vänligen,

    Kulturrådet
    Bästa svaret