Var finns kopia av ansökningsblanketten?

  • På hemsidan finns en kopia av ansökningsblanketten, som kan användas vid planeringsarbetet. Det finns även en word-mall som kan användas av de huvudmän som har många skolor, för att samla in information till ansökningen
Vart exakt hittar jag kopian av ansökningsblanketten som jag kan använder i planeringsarbetet?
Mvh
Rob

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Du hittar blanketten för planeringsarbetet under punkt 4, "Hur ansöker du" här.

    Vänligen
    Alan