Utställningar

Jag håller på att söka stöd. Jag öppnade en utställning den 12 mars, men har inte haft besökare (bara ungefär 25 personer till vernissagen den 12 mars ...) och har flyttat fram alla andra utställningar ... kan jag ansöka för den utställning som hänger nu utan publik?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Deborah,

    Du kan söka stöd för:
    - intäktsbortfall som orsakats av att kulturevenemang i Sverige har ställts in.
    - merkostnader som uppkommit på grund av att kulturevenemang i Sverige har skjutits upp.

    Den pågående utställningen kan du tyvärr inte söka stöd för.

    Vänligen,