Utländskt förlag vill ändra kontaktuppgifter

Hej!

Jag är översättare och frågar å förlagets vägnar, hur de kan ändra sina kontaktuppgifter som användare för att skicka in en ansökan om översättningsstöd. De har råkat skriva fel epost-adress och skulle vilja lägga till en hemsida.
När de vill ändra uppgifter, kräver websystemet att de anger momsreg-nummer, vilket de ju inte har i Sverige.

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!
    Om förlaget loggar in via den engelska siten krävs inget momsreg-nummer eller organisationsnummer. Sen kan de uppdatera sina uppgifter under "My contact information" i Onlinetjänsten.

    Vänligen,
    Anna