Uteblivet registöd.

Vi är två musiker  med en skolföreställning som ska säljas genom länsmusiken i Stockholm under hösten 2020. I detta ingick också kostnaderna för en regissör under tre dagars regiarbete den 18-20 maj 2020. Dessa dagar har blivit inställda från Länsmusikens sida  p.g.a. corona-epidemins påverkan av deras ekonomi.
Är vi berättigade att söka stöd för detta?

Kommentarer

  • Hej Clara,

    Det här bidraget gäller för inställda föreställningar och inkomstbortfall för perioden mars-maj.

    Vänligen
    Alan