Utbetalning av beviljat bidrag

Hej!

Har fått positivt besked om regionalt utvecklingsbidrag och undrar hur utbetalning sker. Förväntas något från vår sida för att bidraget ska utbetalas eller kommer utbetalning att ske per automatik?

/Mvh Terese
Terese

Kommentarer

  • Hej!

    När beslut fattats om bidrag betalas de vanligtvis ut efterkommande dagar. Beroende på vilken bank man har kan det ta lite olika lång tid.

    Om du har frågor kring din utbetalning specifikt kan du även vända dig till support@kulturradet.se

    Vänligen,
    Johan