Turnébidrag: sökbart för grupp med verksamhetsstöd?

Hej!

Jag undrar om man kan söka turnébidrag för internationella spelningar även fast vår grupp har verksamhetsstöd från er?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Det går bra att söka även om man fått verksamhetsstöd. Turnéansökan bedöms då även i relation till verksamhetsbidraget – vad den ansökan omfattar för verksamhet, samt vad man sökt och beviljats i verksamhetsbidrag.

    Vänligen,
    Anna
  • Tack för svar. 😀