Totalt beviljade bidrag till scenkonst 2018

Hej! Jag undrar hur mycket pengar som totalt gavs ut i bidrag till scenkonst 2018?

Kommentarer

  • Hej Erik,
    du kan läsa om det och allt annat som rör Kulturrådets ekonomi i Kulturrådets Årsredovisning om du följer länken här
    Vänliga hälsningar
    Elisabet
  • Hej
    Är de ansökningar som fått medel från er offentliga handlingar?
  • Hej,
    Alla ansökningar och beslut hos oss är offentliga handlingar, ja.

    Vänligen
    Alan
  • Tack för svar. Hur kommer jag åt själva ansökningarna, finns de att tillgå någonstans eller behöver jag begära ut dem? Jag frågar för att jag skriver en kandidatuppsats i ämnet.
    Vänligen/ A-M
  • Hej,
    du begär ut dem hos vår registrator: kulturradet@kulturradet.se
    Elisabet