Tomma sidor i Skapande skola-blanketten

Hej!
Jag vill ansökan om bidrag till Skapande skola. När jag öppnar blanketten är det tomt på vissa sidor och det finns inga fält att fylla i. Varför är det så?

Kommentarer

  • Hej!
    Blanketten är dynamisk och förändras beroende på de val du gör. Fyll därför i ansökan uppifrån och ner så aktiveras fält utifrån de svar du ger.

    Vänligen,
    Anna