Tekniska problem

Hej!
Jag loggar in och ska redovisa, men får upp texten nedan. Själva formuläret dyker upp, men jag kan inte skriva i det.

Jag har provat i både Chrome och Explorer, och även startat om datorn, men samma meddelande kommer upp.

Vad är fel och vad ska jag göra?
Undrar Carola, Biblioteken i Malmö

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Carola,

    Även om det står så kan du trycka på OK och fortsätta.

    Vänligen
    Alan
  • Det har jag naturligtvis gjort, men det fungerar inte att skriva ändå.

    Vänliga hälsningar

    Carola
  • Hej igen Carola,

    Jag loggade in på ditt konto och det var inget problem att ta fram och skriva in. Kan du kolla om du har Javascripten på din dator är aktiverad?

    För att kontrollera att man har JavaScript aktiverat på sin dator, kan ni mejla ut den här länken: http://www.whatismybrowser.com/is-javascript-enabled. Om JavaScript är aktiverat står det ”Yes”, om det inte är aktiverat står det ”No”.

    Om det inte är aktiverat så finns det en guide här för alla webbläsare hur man aktiverar det:  http://www.whatismybrowser.com/guides/how-to-enable-javascript

    Vänligen
    Alan