Kan en teknikleverantör söka stöd?

Kan man på något sätt söka stöd som teknik/personal leverantör till något av de tre alternativ som finns nu att söka / inställda uppskjutna evenemang ?

Kommentarer

  • Hej Johan
    Teknikleverantörer kan inte söka krisstöd för inställda eller uppskjutna evenemang. Däremot kan en arrangör inkludera dessa kostnader i sin ansökan och (om inte avtalet sagts upp).

    MVH Camilla
    Kulturrådet