Musikverkets stöd har flyttats till Kulturrådet: har stödet förändrats vid flytten?

Vilken är den stora skillnaden mot när detta bidrag låg under Musikverket?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Skillnaden är att riktlinjerna är skrivna utifrån Kulturrådets förordningar och författningar som styr bidraget och att det tydligt framgår att stödet ska sökas av en aktör från musikområdet.

    Mvh
    Kulturrådet