Musikarrangörer: Jag kan inte skriva in antalet konserter i blanketten

Kan inte skriva in antalet konserter för innevarande år i blanketten - trots att jag bytt webbläsare. Vad göra?

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Du ska inte fylla i fältet ”Totalt antal konserter…”. Detta räknas ut automatiskt i samband med att du skickar in ansökan.

    Om du inte kan skicka in, så är det troligen något annat fält som saknar uppgift.
    Observera att för samtliga konserter måste du uppge någon uppgift – 0, exempelvis – vid samtliga fält på raden för konserten, exempelvis för antal gruppmedlemmar av respektive kön (män/kvinnor/annat).