Stöd för planerad utgivning

Hej! Om projektstart är 010523. Ska budgeten för år 1 gälla 010523-311223 eller 010524?
Maja

Kommentarer

  • Hej Maja,

    Budgeten för projektet ska gälla ett år/12 månader from startdatumet.

    Vänligen
    Alan
  • Föreningen firar 2024 130år vi vill utge föreningens historik, kan vi söka här eller pengar för nationella minoriteter Detta gäller Finska Föreningen i Stockholm

    Seija
  • Hej Seija,

    Ni kan söka inom ramen för planerad utgivning för kostnader som rör bokproduktion.

    Vänligen Filippa
    Filippa