Stärkta bibliotek utbetalt?

Hej, är Stärkta-medlen för 2021 utbetalade av er ännu? Vi beviljades 200 tKr men vi tycks inte ha fått in summan till min kommuns bankkonto ännu? Vem frågar jag när och till vilket konto utbetalningen har gjorts?

Vänligen!
Sanna Fries, Kävlinge kommun
Sanna Fries

Kommentarer

  • Hej Sanna!
    Vänligen maila till support@kulturradet.se med din fråga. Uppge ärendenumret för den berörda ansökan.
    Tack på förhand!

    Vänligen,
    Eliana
    Kulturrådet