Stärkta bibliotek - beslut 2019

När kan vi räkna med besked om vi ev har blivit tilldelade bidrag för ansökningar (våren 2019) till Stärkta bibliotek?

Kommentarer

  • Hej Lena,
    Preliminärt beslutsdatum är första veckan i juni.

    Vänligen,
    Anna
  • Hej!  Hur mkt bidrag frå specifikt Eskilstunabiblioteken?
  • Hej Petter,
    Ett bibliotek kan få olika bidrag för olika projekt och ändamål. Det går att söka och se hur mycket ett bibliotek fått bidrag. På vår hemsida  går det att söka ett specifikt bidrag som Eskilstuna har fått. Här  tar du fram hur mycket biblioteket fått för bidrag.

    Vänliga hälsningar
    Alan