Stärkta bibliotek ansökningsdatum 2019 och 2020

Förra året kunde man ju söka pengar från Stärkta bibliotek vid två tillfällen - är det "bara" ett tillfälle i år (7/3 - 4/4)? Vad gäller för 2020?

Med vänlig hälsning Lovisa

Kommentarer

  • Hej Lovisa,

    Det stämmer att det bara är en ansökningsomgång under 2019.

    Den sista ansökningsomgången för Stärkta bibliotek blir våren 2020, troligen någon gång i mars-april. När det exakta datumet har publicerats kommer du att finna det på vår webb, se sidan Stärkta bibliotek.

    Den 31 januari kommer handläggarna för Stärkta bibliotek ha ett webbinarium. Delta gärna så kan du få svar på eventuellt övriga frågor!

    Vänligen,
    Anna