Musikarrangörer: Vår musikförening ansökte genom riksförbund, vem av oss redovisar?

Hej!

Vår musikförening sökte bidrag för vår musikverksamhet 2018 genom Kammarmusikförbundet. Nu när det skett förändringar av hur man söker bidrag så vi undrar när, var och hur vi ska skicka vår redovisning för 2018?

Kommentarer

  • Hej,
    Ärendet ska redovisas senast 23 april och det är Kammarmusikförbundet som ska redovisa hela ansökan. Så ni ska redovisa er del för förbundet och de ska sammanställa blanketten. Kolla gärna med Kammarmusikförbundet för mer information. Detsamma gäller de andra riksföbunden.

    Vänligen
    Alan