Sökta dansresidens som kan påverka intäkter men ej hunnit fås besked om vid ansökan

Hej!

Jag har sökt ett flertal dans- och produktionsresidens som ifall de beviljas ingår i hela produktionsbudgeten. Beslut är inte taget än och ett beslut är försenat pga Covid-19. Bör denna sökta intäkt för projektet tas upp i budget för den här ansökan? Det är väldigt svårt att avgöra om ett eller flera residens blir beviljade...

Mvh
Ulrika

Kommentarer

  • Hej,
    Ja, denna sökta intäkt för projektet bör tas upp i ansökans budget även om beslutet inte är taget än. Du kan kommentera i ansökan att beslutet är försenat pga Covid-19.

    Vänligen,
    Anna