"Sökande organisation..." under "Mina kontaktuppgifter"

Hej,
när jag gör ändringar i kontaktformuläret så ändras "Sökande organisation..." bara på första sidan av formuläret, inte på näst följande sidor. Vad göra? Det går ej att ändra manuellt.
Tack för svar

Kommentarer

  • Hej Ulrich,

    Tack för din fråga.

    För att uppdatera de förifyllda fälten efter att man uppdaterat kontaktuppgifterna kan man ställa markören i den ruta som heter "*Ansökan avser följande organisation/institution/grupp" på sidan 2, och sedan flyttar markören genom att trycka på tab-tangenten, så ska de förifyllda fälten uppdateras.

    Vänliga hälsningar,