Söka Skapande skola för en specifik klass/årskurs/skola?

Hej
Kan man söka bidrag för en specifik klass, en hel årskurs, en specifik skola eller måste huvudmannen söka för alla skolor inom den kommunen? Ser inte något om detta någonstans. Skulle vilja genomföra något med en årskurs.
Niklas (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Niklas,
    Det är huvudmannen och utsedd samordnare/ kontaktperson för bidraget som i dialog med sina skolenheter bestämmer vilka skolor och klasser som ska genomföra Skapande skola projekt.

    Vänligen,
    Anna