Söka projektbidrag för projekt som görs inom ramen för en universitetsutbildning?

Jag undrar om man kan söka projektbidrag för ett projekt som görs inom ramen för en universitetsutbildning och som delvis finansieras genom medel från Institutionen för kultur och estetik på Stockholms universitet?

Kommentarer

  • Hej Ellen!

    De flesta av våra bidrag är inte avsedda för projekt som sker inom ramen för en utbildning, men för att få ett mer specifikt svar så rekommenderar jag att du riktar frågan till det berörda bidragets/konstområdets handläggare.
    Kontaktuppgifter till handläggaren finner du på vår webbsida - se Sök Bidrag / Hitta rätt bidrag - välj det konstområde och det bidrag som du är intresserad av, och scrolla ned till "Kontakt".

    Vänligen,