Påbörja ansökan innan ansökningstiden börjat?

Vi vill gärna börja skriva ansökan innan "callet" öppnar, var klickar jag in mig då?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Det går inte att börja fylla i ansökan innan ansökningsperioden öppnar, men däremot kan man använda sig av blankettexemplet som finns på respektive bidragssida under rubriken 4. Hur ansöker du?

    Blankettexemplet kan skilja sig något från den aktuella ansökningsblanketten men ger ändå en bra inblick i vad som efterfrågas.

    Vänligen,
    Anna
    (Uppdaterad )