Skatteskulder - kan jag söka bidrag?

Kan en förening med skatteskulder och skulder hos kronofogden söka projektbidrag?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Kulturrådet får inte lämna bidrag till någon som har skulder till staten för skatt eller avgift. Kulturrådet får inte heller lämna bidrag till företag som är i likvidation.
    Kulturrådet
    (Uppdaterad )
  • Gäller det andra skulder utöver skatter hos kronofogden?
  • Hej Sonja,
    Tidigare svar ska inte tolkas som skulder i generell mening.
    Mvh,
    Love
    Kulturrådet