Vad ska jag skriva under "befattning" när jag har enskild firma?

Om man har enskild firma är det det man ska skriva under 'befattning' när man skapar ansökan?
Tack
//Lisa
Lisa (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    Befattning betyder om din relation till sökande organisationen, dvs om du ägare eller kontaktperson för firman. Man anger "befattning" när man ansöker om konto. När du tar fram en ansökan då ska befattningen redan vara klar.

    Vänligen
    Kulturrådet