Musikarrangörer: Ska kostnader och intäkter balansera?

Hej,
Ska kostnader och intäkter balansera i ansökan för verksamhetsbidrag till musikarrangörer? Frågan gäller både för innevarande och kommande år.

Kommentarer

  • Hej,
    Innevarande år behöver inte balanseras, totalsummorna behöver alltså inte vara samma.

    Kommande år ska balanseras, alltså ha samma totalsumma i kostnad och finansiering.

    Vänligen,
    Anna