Scenkonstföreställningar utan workshop

Kan en scenkonstföreställning stå ensam i ansökan utan att det åtföljs av workshop? eller, måste man ha interaktivitet i form av workshop, samtal eller annat för att det ska vara godkänt att söka för scenkonstföreställning?

Carola

Kommentarer

  • Hej!

    Javisst, det går att söka enbart för en föreställning.
    Johan
  • jamen, tack för informationen. det var ju toppen att få det förtydligat. det har varit så många turer genom åren.
    här kommer ytterligare en fråga, är det möjligt att "fortbilda" pedagoger inom en insats? tanken är att de sedan kan fortsätta att leda insatsen vidare framåt när den delen är slut som ingår med kulturarbetaren och eleverna.

    Carola
  • Hej,
    Ursäkta att du har fått vänta på svar. Det är inte möjligt inom detta bidrag.

    Vänligen,
    Anna