Scenkonst projektbidrag, beviljad/sökt medfinansiering

Hej! Måste man ha BEVILJAD medfinansiering när man söker Kulturrådets projektbidrag eller räcker det att man har SÖKT medfinansiering när man skickar ansökan?

Kommentarer

  • Hej Rebecka!

    Ange både och - så länge det är tydligt vilka som är beviljade och vilka som är hypotetiska eller "ej beslutade". Som du själv kan tänka dig väger redan ingångna avtal eller beviljade stöd betydligt tyngre i en bedömningsprocess där man prioriterar ansökningar gentemot varandra.
    Nikola