Samverkan med komponist: krävs ljudprov även om det är en väletablerad komponist?

Måste man ladda upp en ljudfil också om komponisten är väldigt känt? Räcker det t.ex. med Spotify-länk?
Markus (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Markus,

    Ansökan ska innehålla:
    • En ifylld ansökningsblankett
    • Ett ljudprov på minst 15 minuter enligt anvisningarna på bidragssidan
    • CV för komponisten/komponisterna som ansökan avser (bilaga/bilagor ska bifogas och kallas för komponistens namn)
    Detta gäller även om komponisten är väldigt känd.

    Vänligen

    Kulturrådet