Hur hittar jag min blankett för revidering?

Jag har fått ett beslut där det står att jag ska skicka in en reviderad plan för mitt ärende. Vad innebär detta? Hur gör jag revideringen?

Kommentarer

  • I vissa fall kan Kulturrådet besluta att bevilja en ansökan, med villkoret att sökanden inkommer med en reviderad plan.

    Om det har beslutats att du ska inkomma med en revidering, så ska du göra revideringen på en särskild blankett för detta, som du finner i din login i onlinetjänsten.

    För att komma till blanketten, logga in och gå till Mina ärenden.
    Det finns ett utropstecken bredvid de ärenden som har en ny blankett.
    Klicka på ärendenumret (nummer som inleds med "KUR" och ett årtal).

    Vid Reviderad plan: Ny blankett, klicka på Ny blankett, inringat nedan. Då öppnas revideringsblanketten.

    Observera att Kulturrådet i allmänhet inte betalar ut ett beviljat bidrag förrän revideringen har inkommit.

    Om du inte hittar blanketten är du välkommen att höra av dig till support@kulturradet.se

    Vänligen,