Hur skickar vi in reviderad plan för scenkonst?

Hej, vi ska lämna in reviderad plan för verksamhetsbidrag inom teater, går det bra att maila in?

Kommentarer

  • Hej Mattias,
    Nej det går inte, reviderad plan inom scenkonst ska skickas in via online-tjänsten. Logga in på ert konto under Mina ärenden, bredvid ärendet finns ett utropstecken, tryck på ärendenumret (ex. KUR 201X/XXXX) och sök reda på ny blankett. Fyll i och skicka in.
    Vänliga hälsningar
    Elisabet